PJ op Rock Werchter !

Re: PJ op Rock Werchter !

BerichtDoor SNAH » Ma Jul 05, 2010 3:20 pm

Kort, maar toch zeer leuke nummers gehoord. Van te voren gehoopt op Porch en inderdaad, ze speelden het.
Verder vond ik de gitaarsolo's van Mike super, hij kreeg er geen genoeg van. Maar dat is een kwestie van smaak.
Ondanks de 80000 mensen en het "pers"moment om in het vak te komen vond ik het best wel te doen.
Off the Earth was geweldig. Ik stond in het tweede vak en de sfeer was wat mij betreft OK, genoeg klappen en springen.
Ok 1 uur 40 is kort, maar het is een festival, wat verwacht je dan ?
Volgende keer toch maar eens naar een echt PJ concert gaan (Jammer, dat Berlijn er niet in zat dit jaar).
:) :)
Weet iemand of er opnames gemaakt worden voor LiveCD's of er ergens anders opnames vandaan zijn te halen ?
Ik hou me aanbevolen !
SNAH
[Rotterdam 1993]
[Pukkelpop 1995]
[Amsterdam 1996]
[London 2000]
[Arnhem 2006] [Antwerpen 2006]
[Nijmegen 2007] [Werchter 2007]
[Rotterdam 2009]
[Nijmegen 2010] [Werchter 2010]
SNAH
Maker of my Enemies

BerichtDoor ruben » Ma Jul 05, 2010 4:06 pm

Och ja, ik denk dat ze snel terugkomen om een volledige europese zaaltour met backspacer te doen :)
ruben
Why go Home?

BerichtDoor Hneel » Ma Jul 05, 2010 4:59 pm

Hneel
Light Years away

BerichtDoor McVenco » Ma Jul 05, 2010 7:11 pm

SNAH schreef:Weet iemand of er opnames gemaakt worden voor LiveCD's of er ergens anders opnames vandaan zijn te halen ?
Ik hou me aanbevolen !

Zeer waarschijnlijk zul je binnenkort de officiele bootlegs gewoon kunnen kopen via de webshop van 10C. En anders verschijnt er vast wel een publieksopname binnen no-time...
I'm at peace with my lust, I can kill 'cause in God I trust

Nijmegen 2007 - Rotterdam 2009 - Dublin 2010 - Nijmegen 2010
McVenco
Why go Home?

BerichtDoor VETTIGEN EDDY » Wo Jul 07, 2010 12:15 pm

Tegen 21h aangekomen en dan pitstop merchandise op zoek naar een petje, waren ook blijkbaar deze keer weer allemaal uitverkocht zoals in Nijmegen. (Mocht er iemand nog eentje kunnen scoren of te veel hebben een pm en ik betaal met de glimlach)
Dan de frontstage gaan verkennen, even gaan tanken daarna mij strategisch opgesteld bij de toegang voor het voorste vak, als de brave mijnheer het hekje opende werd ik automatisch in het vak geperst , yeps mission completed :D
Zalig genoten aan de rechterkant van het podium bij Stone kwestie van niet gepierced te worden door mike met zijn tonnen plectrums.
Sfeer was er goed op enkele flauwe plezante van wales na , maar was snel opgelost na "Evolution" :mrgreen:
Stond tussen een paar leeftijdsgenoten jonge dertigers :roll: , allemaal netjes meezingen en genieten.
Porch grrrrrrrrrrrrr zalig , ga ook nu mijn geld terug vragen want het was weeral te kort , zoals altijd :P
Once divided nothing left to subtract. Some
words when spoken can't be taken back
VETTIGEN EDDY
Hail, Hail the lucky ones

BerichtDoor Maaike » Wo Jul 07, 2010 5:42 pm

Ik heb de samenvatting van Werchter gevolgd op de Belgische televisie in de hoop ook iets van het optreden van Pearl Jam mee te krijgen. Tevergeefs gewacht. Ik had beter naar de radio kunnen luisteren. :(
Het enige wat ik heb meegekregen was dat ik vaag op de achtergrond Do the Evolution en Porch hoorde. Er zijn geen beelden uitgezonden. Volgens de presentatrice kunnen we die morgen (8 juli) verwachten bij de herhaling. Ik ben benieuwd.

Ketnet/canvas: 22.15-23.15, en 0.00-2.45: Cobra tv: Rock Werchter 2010
They are always taking over
http://www.woodyandpaul.com
Maaike
Maker of my Enemies

BerichtDoor Black Pearl » Do Jul 08, 2010 10:46 am

Maaike schreef:Ik heb de samenvatting van Werchter gevolgd op de Belgische televisie in de hoop ook iets van het optreden van Pearl Jam mee te krijgen. Tevergeefs gewacht. Ik had beter naar de radio kunnen luisteren. :(
Het enige wat ik heb meegekregen was dat ik vaag op de achtergrond Do the Evolution en Porch hoorde. Er zijn geen beelden uitgezonden.

Same here ... heb de hele tijd lopen switchen tussen tv en Studio Brussel. Daar hadden ze overigens in de loop van de avond aangekondigd het 'volledige' concert live te gaan uitzenden ... niet dus. Maar goed, beter dan niets.
Volgens de presentatrice kunnen we die morgen (8 juli) verwachten bij de herhaling. Ik ben benieuwd.

Ketnet/canvas: 22.15-23.15, en 0.00-2.45: Cobra tv: Rock Werchter 2010

Tot 2:45 ??? Ja ... dat wordt niet echt wat. Gelukkig is er nog altijd Youtube ...
"If you're not confused, you're not really paying attention to what's going on"
(Arnhem 29/08/2006 - Antwerpen 30/08/2006 - Verona 16/09/2006 - Düsseldorf 21/06/2007 - Werchter 29/06/2007 - Berlin 15/08/2009 - Nijmegen 17/06/2010)
Black Pearl
Why go Home?

BerichtDoor justdimi » Do Jul 08, 2010 4:48 pm

weer enkele kiekjes, enjoy :)

Afbeelding
Nudedragons t-shirt ;)

Afbeelding
beetje hulp van Alain & Dave

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

meer foto's op http://www.justdimi.nl

enjoy

justdimi
justdimi
Nothingman

BerichtDoor Bijsterlux » Vr Jul 09, 2010 9:30 am

Gezien de setlist hadden ze dus wel tot 11 uur willen doorspelen. Jammer, want ik had graag wasted reprise, betterman en black gehoord!
Bijsterlux
Why go Home?

Vorige

Terugkeren naar zondag 4 juli 2010, Werchter Festival