VVVS schreef:erno schreef:karel12 schreef:Joepie ik mag een kaartje over nemen van Edith(ditje)
je hebt ons heel blij gemaakt ditje
snelf effe iets afspreken hoe we het gaan doen.
voor mensen die het een en ander nog moeten regelen .
wij hebben geboekt van 21 t/m 23 juni
de kosten hiervan zijn rond de 200 euro p.p. alles incl (vlucht,pension,ontbijt en entree kaartjes)
wat zjn jullie kwijt aan kosten ???
gr
Frank (kare12)
Ook zoiets tot nu toe. Vlucht en hotel is me alles meegevallen, maar ja naar het land van de whisky.....
En dan vergeet je voor het gemak dat ons hotel aan Tempel bar street zit..
Ben benieuwd wie doorreizen naar Belfast. Mijn vriend en ik vliegen waarschijnlijk zondag naar Dublin. Hotel en autootje huren. Concert op dinsdag. Ik heel vroeg in de rij, mijn vriend de stad in, want een vriend van Frank gaat mee naar het concert in dublin, whoever that may be??
En dan 's nachts linksrijdend naar Belfast. Concert op woensdag, met vriend, dus laat in de rij en achteraansluiten. Even geen stress en dan een paar dagen Belfast. Zaterdag naar huis om zondag weer heel vroeg in de rij te staan in nijmgen. We mogen in Belfast slapen bij mijn vriendin. Die moesten hard lachen toen ze hoorden wat ik kwam doen. Helemaal toen ik vertelde dat het mijn 14e concert wordt. Mijn vriend gaat in Belfast naar zijn zesde concert, na Berlijn Parijs, München en twee keer NY.
Wie rijden er nog meer van Dublin naar Belfast? Als het past kan er meegereden worden